9 клас фізика


Електрона пошта karantinportnova@gmail.com
9 клас фізика
16.03-20.03
Урок№1
Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння 

1.      Вивчення нового матеріалу 






1.     Розв'язування задач 

 Вправа № 34 1-2 п.
 Вправа№ 34 3 п.


3.  Домашнє завдання    
 Опрацювати  § 34,Вправа  № 34 (3)

Урок№2
Тема: Розв'язування задач  за темою
Рух тіла під дією сили тяжіння" 


1. Розв'язування задач

         а) Вправа № 34 п. 6-7 

         б) Вправа № 34 п. 8-9
          


      3. Домашнє завдання   
      Повторити § 34, Вправа № 34 (5)

Урок№3
Тема: Розв'язування задач за темою 
 "Рух тіла під дією сили тяжіння "


1. Розв'язування задач
а) Відео 1
б) Відео 2



3. Домашнє завдання
Повторити § 34, тест1

9 клас фізика

30.03 -03.04

Урок№1
Тема: Рух тіла під дією кількох сил

1. Вивчення нового матеріалу


1.1 Рух тіла під дією кількох сил



При розв’язуванні задач динаміки треба дотримуватися такого алгоритму:

1      Вивчити умову задачі (що дано, що треба обчислити, чим можна знехтувати, зміст задачі).
2.     Записати умову задачі.
3.     Перекласти всі величини в систему СІ (або дотримуватися, щоб всі величини відповідали одній системі виміру).
4.     Зробити креслення, на якому показати:
-         тіла, що взаємодіють;
-         центри тяжіння цих тіл;
-         напрями координатних осей (одну з осей бажано співнапрямити з напрямом вектора прискорення);
-         прискорення тіл;
-         проекції сил та прискорень на координатні вісі.
5.     Встановити вид руху, записати рівняння, що характеризують цей рух в скалярній формі.
6.     Записати додаткові рівняння, необхідні для розв’язку задачі.
7.     Розв’язати систему рівнянь відносно невідомої величини ( отримати кінцеву формулу).
8.     Перевірити розмірністю правильність отриманої формули.
9.     Виконати обчислення.
10. Зробити аналіз отриманої відповіді. При необхідності виправити креслення.
11. Записати відповідь задачі.
    

2. Розв'язування задач


    Вправа № 35 1-2 п.



3. Домашнє завдання      

Опрацювати § 35,  розв’язати задачу
Задача. Автобус, маса якого дорівнює 15 тон, рушає з місця з прискоренням
0,7 м/c2. Визначити силу тяги, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,03.



Урок№2

Тема:  Розв'язування задач  за темою 
« Рух тіла під дією кількох сил»

1. Розв'язування задач

1.1 Вправа № 35 п.



1.2 Вправа № 35 п. 


1.3 Вправа № 35 п.5

2.  Домашнє завдання    

Повторити § 35,

1. Розв’язати задачу.  Автомобіль масою 2 т рухається рівномірно прямолінійно по горизонтальній ділянці дороги. Знайти силу тяги автомобіля, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,02.

2. Розв’язати задачу.  Хлопчик тягне санчата масою 8 кг з силою 100 Н за мотузку, під кутом 30˚ до горизонту. Санчата рухаються горизонтально і коефіцієнт тертя їх об сніг  дорівнює 0,1. Визначити прискорення, з яким рухаються санчата.

Урок№3

Тема: Розв'язування задач за темою 
« Рух тіла під дією кількох сил»

1. Розв'язування задач

1.1 Вправа № 35 п. 6 
1.2 Вправа № 35 п.7

 2. Домашнє завдання   

   Повторити § 35, розв’язати задачу

  Задача. Автомобіль масою 4 т рухається в гору з прискоренням 0,2 м/с2. Кут       нахилу дорівнює 0,02, коефіцієнт тертя 0,04. Обчислити силу тяги автомобіля.

Тест 2  «Рух тіла під дією кількох сил»






9 клас фізика

06.04 -10.04

Урок№1
Тема: Розв'язування задач за темою 
« Рух тіла під дією кількох сил»

1. Розв'язування задач

1.1.Алгоритм розв'язку задач з динаміки



1.2 Рух зв'язаних тіл по горизонталі



3. Домашнє завдання

Опрацювати § 35, розв’язати задачу
Задача. Яку силу потрібно прикласти до ящика масою 50 кг, щоб затягти його вгору по схилу довжиною 20 м і висотою 6 м? Сила напрямлена вздовж схилу, тертя відсутнє.



Урок№2
Тема: Розв'язування задач за темою
« Рух тіла під дією кількох сил»

1. Розв'язування задач

1.1. Рух тіла під дією декількох сил –ІІІ
1.2. Рух тіла по похилій площині







2. Домашнє завдання

Опрацювати § 35, розв’язати задачу
Яку силу треба прикласти для підйому вагонетки масою 600 кг по естокади зкутом нахилу 30о , якщо коефіцієнт опору руху дорівнює 0,05?




Урок№3
Тема: Розв'язування задач за темою
« Рух тіла під дією кількох сил»

1. Розв'язування задач

1.1. Рух тіла під дією декількох сил IV
1.2. Рух зв'язаних тіл







2. Домашнє завдання
Опрацювати § 35


9 клас фізика

13.04 -17.04

Урок№1

Тема: Контрольна робота № 5

1. Контрольна робота № 5

https://drive.google.com/file/d/1N5HjBdMmWdbKbV_Dxyoh20lLjrSQqCdw/view?usp=sharing

 2. Домашнє завдання
          Повторити § 33,34,35


Урок№2

Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу

1. Вивчення нового матеріалу

1.1. Закон збереження імпульсу
1.2.Імпульс тіла


2. Розв'язування задач
2.1. Вправа № 36 1-3 п.

3. Домашнє завдання
Опрацювати § 36,
Задача. Визначте імпульс космічного корабля масою 10 т, що рухається по орбіті зі швидкістю 7,8 км/с.

Урок№3
Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач
1.1. Вправа № 36 4 п.
1.2. Вправа № 36 5-6 п.




2. Домашнє завдання

Опрацювати § 36,
Задача. Яка маса мопеда, якщо його імпульс дорівнює 1200 кг·м/с за швидкості руху 15 м/с?


9 клас фізика

21.04 -24.04
Урок № 1
 Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач.
Імпульс. Закон збереження імпульсу.




                                                                                                  

2. Домашнє завдання
     Повторити § 36,
Задача. Із гармати, встановленої на гладенькій горизонтальній поверхні, горизонтально випущено снаряд зі швидкістю 100 м/с. Якої швидкості руху набуде гармата після пострілу, якщо маса снаряда дорівнює 20 кг, а маса гармати – 2 т?

Урок № 2

Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач.


2. Домашнє завдання
Повторити § 36,
Задача. Вагон масою 30 т рухається зі швидкістю 4 м/с і стикається з нерухомою платформою масою 10 т. Визначте швидкість вагона і платформи після того, як спрацює автозчеплення.




27.04 -30.04
Урок № 1
Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки.
Досягнення космонавтики.

1. Вивчення нового матеріалу.   


 2. Розв'язування задач.




3. Домашнє завдання
    Прочитати § 37,

Задача. Визначте середню силу тиску на долоню під час стрільби з пістолета Макарова, якщо темп стрільби становить 30 пострілів за хвилину, маса кулі дорівнює 8 г, а швидкість, з якою вона вилітає зі стволу, – 315 м/с.

Урок № 2

Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач.
 Вправа № 37


3. Домашнє завдання

     Повторти § 37,
Задача.  Під час запуску моделі ракети масою 250 г з неї вийшло майже миттєво 50 г стиснутого повітря зі швидкістю 2 м/с. Визначте швидкість, з якою рухатиметься ракета.

Урок № 3

Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач.

3. Домашнє завдання
     Повторти § 37, тест3





04.05 -08.05

Урок 1
Тема: Застосування законів збереження енергії та
імпульсу в механічних явищах

1. Вивчення нового матеріалу та розв'язування задач



 3. Домашнє завдання
Опрацювати § 38,
Задача. На якій висоті над поверхнею землі м’яч масою 350 г має потенціальну енергію 14 Дж?


Урок 2
Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач


Вправа № 38 1-2 п.
Вправа № 38 3 п.




                                                                                               

2. Домашнє завдання
Повторити § 38,
Задача. Потенціальна енергія пружини, стиснутої на 4 см, дорівнює 64 кДж. Визначте коефіцієнт жорсткості цієї пружини.




Урок 3
Тема: Лабораторна робота 7  
«Вивчення закону збереження механічної енергії»

1. Лабораторна робота 7
 «Вивчення закону збереження механічної енергії»
https://drive.google.com/file/d/1FjxhrgjOSXxpKCB8ceCxdTrWKKEt_UK6/view?usp=sharing

1.1. Оформлення роботи стр 241- 243 підручник 

 



    Експеримент - 
    Висновок - 3б
   Творце завдання-
  2. Домашнє завдання
    Повторити § 38

12.05 -15.05

Урок 1

Тема: Розв'язування задач

1. Розв'язування задач

Вправа № 38 4 п.






2. Домашнє завдання

Повторити § 38,

Задача. Імпульс тіла дорівнює 8 кг·м/с, а кінетична енергія 16 Дж. Знайдіть масу і швидкість тіла.

Урок 2

Тема: Фундаментальні взаємодії в природі

Межі застосування фізичних законів і теорій.

Фундаментальний характер законів збереження


  1. Вивчення нового матеріалу та розв'язування задач


Вправа № 39 1-3 п.


 3. Домашнє завдання

Опрацювати § 39,

Задача. Визначте масу метеора, який рухається зі швидкістю 40 км/с і має кінетичну енергію 40 ГДж.

 

18.05-22.05

Урок 1

Тема: Контрольна робота

1. Контрольна робота

Контрольна робота 2 семестр 

1. Яка з поданих фізичних величин є скалярною? 1б

      а) прискорення                                                            

      б) швидкість руху

      в) імпульс                                                          

       г) енергія

 

2. З яким тілом слід пов’язати систему відліку, щоб вона була інерціальною? 1б

     а) хлопчик рухається дорогою прямолінійно з незмінною швидкістю     

      б) потяг набирає швидкістю          

     в) собака сповільнює свій рух                                                                             

     г) дівчинка гойдається на гойдалці

 

3. З яким прискоренням рухається тіло, якщо протягом 2 с швидкість його руху збільшується від 3 до 6 м/с? 1б


      а) 1,5 м/с2      в) 3 м/с

      б) 4,5 м/с2       г) 6 м/с2.                                    

        

4.Тіло рухається вздовж осі OX. На рис. наведено графік залежності проекції швидкості руху цього тіла від часу спостереження. Яка ділянка графіка відповідає рівноприскореному руху тіла?  2б

     а) ділянка АВ і СД                                                    

      б) ділянка ОА і АВ

     в) ділянка ОА і ВС                                                   

      г) ділянка ОА і СД

 

5. Тіло масою 100 г рухається під дією двох взаємно перпендикулярних сил значеннями 6 і 8 Н. Із яким прискоренням рухається тіло?  2б

        а) 0,1 м/с2                                                          

        б) 10 м/с2

        в) 100м/с2                                                         

        г) 1 м/с2

         

6. На підлозі ліфта стоїть валіза масою 20 кг. Ліфт починає рухатися вгору з прискоренням 2 м/с2. Чому дорівнює вага валізи? 2б

       а) 200 Н                                                            

        б) 240 Н

       в) 160 Н                                                           

        г) 40 Н

 

7. Тіло масою 2,5 кг рухається вздовж осі OX. Рівняння руху тіла має вигляд: x= 15+3t-t2.

Знайдіть кінетичну енергію тіла через 1,5 с після початку спостереження. 3б

       а) 45 Дж                                                           

        б) 0 Дж

       в) 1,5 Дж                                                           

        г) 4,5 Дж


   2. Домашнє завдання

Повторити § 38,39

Урок 2                                  

 Тема: Повторення з теми

«Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення.

Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху»

1. Розв'язування задач

Вправа № 28 1-4 п.

https://www.youtube.com/watch?v=2h37QvEiQlk

2. Домашнє завдання

Повторити§ 28

 

               Урок 3                               

 Тема: Повторення з теми

«Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.

Рівняння координати»

1. Розв'язування задач

Вправа № 29 4 п.

https://www.youtube.com/watch?v=kw2juIav6BM

Вправа № 29 5 п.

https://www.youtube.com/watch?v=lLqP7rLBJcM

2. Домашнє завдання

Повторити§ 29

 25.05-29.05

Урок 1                            

Тема: Повторення з теми

«Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння.»

1. Розв'язування задач

Вправа № 33 1-4 п.

https://www.youtube.com/watch?v=esYWO-xgBAM

2. Домашнє завдання

Повторити§ 33


Урок 2

Тема: Еволюція фізичної картини світу

1. Еволюція фізичної картини світу

https://www.youtube.com/watch?v=SbzLXHaQsFI 

2. Домашнє завдання

Повторити § 38,39

Урок 3

Тема: Фізика та екологія.

1. Фізика та екологія.

https://www.youtube.com/watch?v=BZRj0EsCs_w

2. Домашнє завдання

Повторити § 38,39




Комментариев нет:

Отправить комментарий